Welkom bij groep 1 van Stichting Kinder Vakantie Werk Hulsberg, een van de meest bruisende groepen vol vreugde en avontuur! Hier zetten we de schijnwerpers op de kinderen die in het schooljaar 2023/2024 in groep 1 of 2 van de basisschool hebben gezeten. En geloof ons, dat zijn er elk jaar veel - zo'n 100 enthousiaste jonge deelnemers!

Hoe herken je groep 1? Simpel! Kijk gewoon naar de stralende leiding in hun rode T-shirts. Zij staan te popelen om er samen met de kinderen een geweldige tijd van te maken!

Hoofdleiding en leiding

Aan het roer, als hoofdleiding, van groep 1 staan Eva de Jonge en Tessel Wolters. Maar zij zijn niet alleen; groep 1 bestaat uit meer dan 35 vrijwilligers die zich inzetten om ervoor te zorgen dat alles tot in de puntjes geregeld is. Een groep vrijwilligers die staan te trappelen om jou een onvergetelijke ervaring te bezorgen!

Contact met groep 1

Telefoon (alleen in noodgevallen):

Eva de Jonge: +31 612271017

Tessel Wolters: +31 638487071

Wanneer, waar en hoe laat is KVW 2024?

En nu, het moment waar iedereen naar uitkijkt: KVW 2024! Het feest begint op 5  augustus en duurt tot en met 9 augustus. We zijn te vinden in het Gemeenschapshuis De Lange Berg in Hulsberg, waar elke dag om 9.30 uur het avontuur begint. De kinderen zijn vanaf 09.15 uur welkom, en we sluiten de dag feestelijk af om 16.00 uur.

Programma

Nog even geduld, want het programma van groep 1 wordt in juli online gezet. We kunnen niet wachten om samen met de kinderen een zomer vol plezier en vriendelijke herinneringen te beleven!