Welkom bij groep 2 van Kinder Vakantie Werk Hulsberg - de plek waar plezier en avontuur samenkomen! Groep 2, een van de sprankelende groepen binnen onze geweldige stichting, staat klaar om kinderen die in het schooljaar 2023/2024 in groep 3 of 4 van de basisschool hebben gezeten, een onvergetelijke tijd te bezorgen. En geloof ons, dat zijn er elk jaar flink wat - zo'n 80 enthousiaste deelnemers!

Hoe herken je groep 2 te midden van dit kleurrijke festijn? Kijk gewoon uit naar de vrolijke leiding in hun groene T-shirts! Deze enthousiaste bende staat te popelen om samen met de kinderen een fantastische tijd te beleven.

Hoofdleiding en leiding

Dit jaar hebben Eve Claessen, Jeroen Smitsmans en Maud Schiffelers de eer om als hoofdleiders van groep 2 de leiding te nemen. Maar natuurlijk draait groep 2 niet alleen om hen; een team van meer dan 30 vrijwilligers staat paraat om van KVW 2024 een week vol onvergetelijke momenten te maken.

Telefoon (alleen in noodgevallen):

Eve Claessen: +31 636539779

Jeroen Smitsmans: +31 648170553

Maud Schiffelers: +31 618633536

Wanneer, waar en hoe laat is KVW 2024?

En nu, het moment waar we allemaal naar uitkijken: KVW 2024! Het feest begint op 5 augustus en zal de hele week, tot en met 9 augustus, bruisen in Café/zaal Op de Trepkes in Hulsberg . Elke dag start het avontuur om 9:30 uur, met een warm welkom voor de kinderen vanaf 09.15 uur. De feestelijkheden eindigen om 16.00 uur, maar de herinneringen zullen nog lang sprankelen!

Programma

Nog even geduld, want het programma van groep 2 wordt in juli online gezet. We kunnen niet wachten om samen met de kinderen een week vol nieuwe ontdekkingen te beleven!