Een hartelijk welkom bij groep 3 van Kinder Vakantie Werk Hulsberg, waar avontuur en gezelligheid hand in hand gaan! Groep 3, een van de sprankelende groepen binnen onze geweldige stichting, brengt de stralende kinderen samen die dit schooljaar 2023/2024 in groep 5 of 6 van de basisschool hebben geschitterd. En ja hoor, ze zijn met velen: jaarlijks nemen zo'n 60 kinderen deel aan dit vrolijke gezelschap!

Hoe spot je groep 3 te midden van het feest? Kijk gewoon uit naar de enthousiaste leiding in hun levendige blauwe T-shirts! Deze bevlogen groep staat te trappelen om samen met de kinderen een onvergetelijke KVW-week te beleven.

Hoofdleiding en leiding

Dit jaar hebben Brian Frissen en Sanne van de Wetering de eer om als hoofdleiders van groep 3 aan het roer te staan. Maar ze staan er niet alleen voor; ze worden gesteund door een geweldig team van zo'n 20 vrijwilligers. Samen zorgen ze ervoor dat KVW 2024 een week wordt om nooit te vergeten!

Contact met groep 3

Telefoon (alleen in noodgevallen):

Brian Frissen: +31 640208746

Sanne van de Wetering: +31 626027663

Wanneer, waar en hoe laat is KVW 2024?

En dan, het moment waar iedereen naar uitkijkt: KVW 2024! Het festijn duurt van 5 tot en met 9 augustus en zal de hele week bruisen in de Gymzaal Hulsberg. Elke dag start het avontuur om 9:30 uur, met een warm welkom voor de kinderen vanaf 09:15 uur. De festiviteiten eindigen om 16.00 uur.

Programma

Nog even geduld, want het programma van groep 3 wordt in juli online gezet. We kunnen niet wachten om samen met de kinderen een week vol avontuur en glimlachende gezichten te beleven!